Monday, April 20, 2009

Badan Panas Bila Pakai Batu Hakikat

sambungan kisah en rosli dari johor yg mengalami masaalah panas dan tidak selesa setelah memiliki batu cincin hakikat daripada saya. telah saya ceritakan bahawa puncanya setelah diselidiki adalah dr amalan yg diterima semasa belajar silat suatu masa dahulu.

sebagai makluman kepada semua batu hakikat adalah batu yg bersifat sejuk, nama lain bagio batu hakikat ialah batu badar lumut, batu ini istimewa kerana terdapat tumbuhan lumut didalam nya dan kesan nya tidak mungkin pemakai akan merasa kepanasan, dan jika ini berlaku, mestilah kerana sebab luaran.

saya menyarankan en rosli datang bertemu dgn saya untuk berubat tetapi beliau tiada kelapangan, jadi saya terpaksa usahakan pengubatan jarak jauh yg sedikit rumit dan sukar, semoga saya bisa merawat beliau dan kini rawatan telah berlangsung selama 3 kali jumaat, Alhamdulillah beliau mengatakan tiada lg rasa kepanasan. InsyaAllah rawatan ini perlukan satu minggu lg untuk disempurnakan.

No comments: