Thursday, August 13, 2009

BUNTAT ULAR/ GELIGA ULAR

Assalamualaikum, sambungan cerita.....
sebelum ini saya ceritakan bahawa saya akan menguji keaslian dan kekuatan buntat ular pak hanif dengan membawakan bersama masa saya tidur. dan pada malam itu saya lakukannya. sebelum tidur, saya bacakan beberapa ayat kemudian bungkuskan buntat ular dalam kain putiih. saya letakkan buntat tu dibawah bantal dan terlelap tidur beberapa ketika kemudian.

malam itu saya mendapat mimpi yg mengerunkan, hadir mengadap kepada saya seekor ular yg sangat besar dengan taring yg tajam dan mata yg merenung tajam. saya amat ketakutan. kemudian ular besar itu berdiri lurus dihadapan saya, kembangkan kepalanya dengan lidah yg terjelir keluar. saya khuatirkan yg saya akan dipatuknya. tetapi ular itu tidak bertindak demikian, ular besar itu kemudian pusingkan kepalanya dan berlalu pergi. saya terbangun dan tengok jam pukul 3.30 pagi.

sebelah paginya saya ceritakan mimpi saya pada pak hanif dan beliau tidak terperanjat megentahuinya. beliau menjelaskan itulah satu bukti yg batu tersebut adalah geliga ular. saya angguk dan membenarkannya.

2 comments:

Anonymous said...

salam ziarah kami di http://asrikelantani.blogspot.com/

Sakinah Fashion said...

salam... blh sy tahu ayat apa nk dibacakan??
lg satu sy tggl di kepala batas p.pnang. blh x sy nk join utk tmbah ilmu pengetahuan ttg batu/geliga ni dengan saudara?...