Sunday, August 31, 2008

SELAMAT DATANG BULAN RAMADHAN YG MULIA

Alhamdulillah esok kita semua akan mula berpuasa selama sebulan. ramadhan, bulan yg penuh barakah ini datang kembali menjeguk kita yg masih hidup. syukran kpd Allah swt dengan izin dan rahmatNya nyawa kita dipanjangkan dan dpt sekali lg beramal di ramadhan ini. sepanjang ramadhan ini saya stop dulu outstation2 yg biasa saya buat sebelum ini. bukannya stop jual batu cincin dan permata tapi stop urusan2 jualbeli batu yg memerlukan saya travelling ke seluruh negara. tak larat dan banyak persediaan sepanjang ramadhan ini utk sambut hari raya.

sepanjang ramadhan ini disamping info2 tentang batu cincin dan permata, saya akan selitkan info tentang agama dan jika ada kesempatan waktu saya ingin curahkan sedikit ilmu tentang rahsia-rahsia pada diri kita sendiri. InsyaAllah.

Selamat Berpuasa dan Beramal Di Bulan Ramadhan Al- Mubarak.

No comments: